måndag 4 februari 2008

2008 och livet rullar på.

Nu har man kommit en bit in på 2008 och det nya året verkar bli ett bra år med mycket nytt och nya kunskaper att erövra.
Började mitt nya år med att fria till min blivande fru och hon sa ja och det känns mer rätt än någonsin och ser fram emot ett liv med henne. Allt känns jättebra och livet leker om än ett just nu ett liv där dygnet skulle behöva 48 timmar. =) Har fått jobb som föreningsutvecklare vid sidan av studierna och mitt jobb som instruktör på ett par gym här i sthlm. Det ska bli spännande och se hur mycket jag kan lära mig på det nya jobbet och ska bli kul att träffa en massa nya personer.

I övrigt så sitter jag just nu på en lektion som är allt annat än kul och givande för min del så det är därför jag lämnar några rader här inne.

Har börjat med mysfredagar med älsklingen sedan ett par veckor tillbaka och det är hur bra som helst och verkligen nödvädigt för att vi båda ska kunna komma ner på jorden och bara "vara". Båda är nämligen rätt upptagna under veckorna så vi möts typ i dörren, vid t-centralen för en snabb fika eller på kvällen då båda kommit hem igen så våra mysfredagar är välbehövliga.
Dessutom så har jag fått ett träningskort på friskis och svettis av min kärlek så att vi ska kunna träna ihop och ikväll blir vårt första pass i gymmet efter jag kommit ifrån ett vik.pass som instruktör i haninge. Ska bli skitkul att få träna ihop sen! :)

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: