måndag 15 september 2008

Hösten är här!

Så har hösten kommit och med den en förkylning som vanligt men det gör inget då jag iallafall har en underbar flickvän som tar hand om mig. Dock är det lite trist att sitta ensam hemma med en tekopp framför datorn men har försökt plugga lite så att jag inte känner mig helt lat.

I lördags var vi på The Academys convent på njoy i Täby och förväntningarna var höga. Det bästa med dagen förutom all träning tillsammans med världens underbaraste så var det att få träffa den helt klart bästa instruktören ever och tillika så en vän igen. Det är alltid lika kul att få va med på hennes klasser då det är fullt ös passet igenom dock hade jag förkylningen redan då om än inte lika illa så jag kunde inte ta i och köra lika hårt som jag brukar.
Riktigt kul att få se dig igen Ewa! =)

Förutom detta har skolan dragit igång igen med storm så har nu gått in på dett sista året innan man ska ut och börja jobba igen. På kvällarna jobbar jag extra som instruktör men har minskat ner rejät på dessa nu då det kommer att vara fullt upp med skola, privatliv och träning för egen del så håller mig till två dagar i veckan nu istället för fem dagar som jag körde i vår.

Då det har hänt riktigt mycket sen sist skriver jag bara lite kort om det viktigaste som har hänt och förutom att vi har fått reda på att inflyttning av vår nya lägenhet inte kommer att ske förrän i februari nästa år så har vi köpt nya förlovningsringar i titan som är så sjukt snygga tycker jag så det är helt klart det absolut bästa och sen att jag och älsklingen firar 9 månader imorgon! =) Jiipiii och du min älskling! Du är det absolut bästa som finns och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag! =)
Vår lilla Nova har blivit stora tjejen nu och går på dagis tillsammans med de andra stora vovarna, som tur är älskar hon dagis och det funkar bra om än att det krävs lite mer planering då hon ska hämtas och lämnas. Tack o lov för att det finns kalendrar! ;)

Nu ska jag krypa ner under filten igen och sova lite framför tv:n!

Inga kommentarer: