torsdag 13 december 2007

Bebisen är här!

Igår fick mitt ex sin lilla dotter som kommer att heta Saga Ellen. Det är rikigt kul med tanke på att jag var ju med från det att hon var bara en liten minikula på magen som jag kunde täcka med handen fram till första sparkarna och fram tills magen blev betydligt större! :) Ska dit den 22:e ev och hälsa på dom båda och ge dom deras julklappar som jag köpte tidigare i höst. Är fortfarande vän med mitt ex och har lovat att ställa upp på henne och bebisen så det känns bra.

Idag ringde min underbara älskling ifrån thailand också o fan va jag saknar henne. Vill bara ha henne i mina armar och njuta av hennes varma famn, se henne le och höra hennes underbara skratt. Har verkligen inte älskat ngn som jag älskar henne. Älskade mitt ex oxå som nu har blivit mamma men inte alls på samma sätt. Min flickvänn nu är den rätta och den jag vill dela mitt liv med. Kan inte tänka mig ett liv utan henne ens. Hon är mitt allt! Älskar dig underbar!

Snacka om att det har hänt mkt i mitt liv i år. Detta året började med att jag firade nyår på sjukhuset i arvika tillsammans med min mormor o morfar då det var mormors sista nyår i livet och valde därför att tillbringa min nyår tillsammans med dom. 5 dagar senare somnade hon in tyvärr men hon är med mig varje dag i allt jag gör och jag vet att hon sitter där uppe och tittar ner på mig och hjälper mig när jag behöver det.
Sen har jag utbildat mig till boxinstruktör, kommit in på den bästa utbildningen ever, tagit licensen i box så är numer licensierad boxinstruktör, träffade mitt ex som var gravid så jag fick se och uppleva en hel del av den biten på nära håll både det positiva och negativa! ;) Sen har jag gått en spinninginstruktörsutbildning, blivit invigd som instruktör i spinning, träffade min ängel, och gjorde slut med mitt ex men vi e fortfarande vänner och nu så ska jag fira nyår med min nya kärlek! Det är i grova drag hur mitt år har varit so far.

*S* igår hade vi klasskamp på skolan och efter det var det middag o party på kvällen. Jag valde att avstå festandet då jag var trött och mindre motiverad till att festa så jag stannade hemma och bakade lussebullar istället som jag bjöd på idag. Det roliga var att typ hälften av dom som var där idag i klassen var bakis och vissa som var med i luciatåget idag mådde mindre bra oxå så det kändes som om jag gjorde ett bra val ändå igår. Jag spar mig tills nästa onsdag istället *S*

Grattis till Lillan! =)

Älskar dig underbar och hoppas du kommer hem snart ifrån thailand! :)

Inga kommentarer: