lördag 22 december 2007

Julen står runt hörnet!

Tiden springer iväg och nu står julen för dörren. I onsdags hade vi julcabaré på skolan som jag har nämnt i tidigare inlägg och tänkte nu tala om hur det gick. Kan säga att vi i min klass vann! :) Så på kvällen blev det lite firande och för min del lite för mycket firande så min torsdag var allt annat än bra då jag fortfarande var full när jag vaknade och var det tills efter lunch. Dock orkade jag trots allt göra klart den sista överraskningen till min älskling så det gick bra.
Igår åkte jag hem till arvika och mina föräldarar och det är där jag sitter nu när jag skriver. Min älskling ringde igår igen och som det ser ut nu så går hennes plan när det ska så imorgon landar hon på svensk mark igen och på tisdag så får jag träffa henne igen. Det ska bli så jäkla skönt! två veckor utan henne är två veckor för mycket och saknaden efter henne är stor men som sagt på tisdag så är jag hos henne igen.
När jag kom hit igår hade mamma köpt en stor julklapp och jag menar stor! Är hur nyfiken som helst ju och måste vänta tills på måndag ju innan jag får se vad det är för ngt. Sen e jag grymt nyfiken på att se vad jag får utav älsklingen! Hmmm vill att de ska va julafton och juldagen nu ju.
Idag var jag faktiskt till karlstad och träffade mitt ex och hennes nyfödda dotter. Det var riktigt trevligt att träffa henne igen och få gosa lite med bebisen. Att träffa exet gjorde mig ännu mer klar på att min NUVARANDE tjej är den absolut rätta för mig och att jag älskar henne överallt annat och att det är henne jag vill tillbringa resten av mitt liv med. Det kändes oxå skönt att mina känslor för mitt ex är helt borta och att vi kan vara goda vänner istället.

Imorgon kommer älsklingen hem och det ska bli så jäkla skönt att få se henne "live" igen fast dock via camen men jag får se henne iaf! :) Sen är det uppesittarkväll med bingolotto så jag ska spela det och sitta o chatta i väntan på att jag ska få träffa henne på riktigt igen.
Det är sjukt hur mkt man kan älska ngn och jag längtar efter att låta min kärlek till dig växa sig ännu större och ännu starkare och att vi så småningom får några underbara knattar att älska och uppfostra.

Älskar dig underbaraste!

Puss puss

1 kommentar:

finula sa...

Jag älskar dig med mitt hjärta och i morgon så ses vi igen! Längtar enormt mycket.
Puss puss