måndag 17 december 2007

Sjuk =(

hmm när ska jag bli frisk egentligen!? har haft ngt skit i kroppen hur länge som helst och det går upp o ner hela tiden. Ibland är jag bättre och ibland sämre men det har inte brutit ut helt någongång ju :/ Nu är det en sån kväll då febern har slagit till igen... jaja snart är det jul iaf så då får jag tid att vila upp mig ihop med min älskling som kommer hem snart! =) Men först är det cabré på onsdag ju.

Förövrigt så har jag börjat kontakta lite folk uppe i Eda då jag håller på att starta upp eda hk igen så nu e jag verkligen på väg med mina planer. Sen ringde min älskling igår så jag fick höra hennes röst och höra hur hon har det i värmen. Snart är hon hemma igen! :)

Nu ska jag duscha o sen lägga mig o hoppas att jag snart blir frisk.

Inga kommentarer: