måndag 24 december 2007

Julafton!

Så var julafton här igen. Vädret är grått och blött tyvärr så ingen snö till julen i år men får hoppas att den kommer till nyår då istället! Skulle va så nice att titta ut genom fönstret vid 12 slaget på nyår och se snön falla. Jaja det är en vecka dit så allt kan hända!
Igår satt jag och spelade bingolotto på uppesittarkvällen men vann inget igår heller men det gjorde inte så mkt. Jag fick högsta vinsten då min älskling anlände säkert till sitt hem i thailand så jag är mer än nöjd iaf. Sen fick jag ju första julsmörgåsar igår också med en mugg glögg till! :)
Var precis nere och kollade vad jag hade fått i min julstrumpa nyss (ja jag kanske e lite för gammal för det men det bjuder jag på!) och då hade jag fått ett par nya tofflor så nu slipper jag att frysa om fötterna.
Idag kommer min morfar och min morbror hit oxå så det ska bli jättekul att få träffa dom igen då det inte blir alltför ofta nu sen jag flyttade. Min syster och mina syskonbarn får jag träffa efter nyår istället då dom firar jul hos hans föräldar. Dom kommer dock hit imorgon men då är inte jag här så...

God Jul på er alla! =)

Inga kommentarer: