tisdag 11 december 2007

YMCA

så var det dags för att börja träna in dansen till YMCA inför en julcabaré som vi ska ha i skolan. Blir inte den klassiska dansen utan en mkt bättre. ;) Fick en genom gång av killen som en lite ansvarig för vårat nummer i showen och visst blir det en del att jobba på men det går nog bra till slut. Showen är ju inte förrän nästa onsdag den 19:e så vi har lite tid kvar.

Idag var jag in till stan också och köpte den sista julklappen till min älskling. Fann den perfekta så tror att hon kommer bli glad. Innan jag åkte till stan så ringde min mobil och det var ngn ifrån ngt utländskt nr och när jag svarade var det älsklingen som ringde ifrån thailand och gissa om jag blev glad alltså. Vet inte vad det har tagit med mig men har blivit hur blödig och kärlekstokig som bara den så började nästan gråta när jag fick höra hennes röst.
Detta är ngt som är helt olikt mig och jag har aldrig varit så innan men antar att hon är den rätta. Den jag ska dela resten av mitt liv med. Det känns så bra så det finns inte.

Älskar dig så himla mkt och hoppas att du kommer att stå ut med mig i resten av våra liv! ;)

Inga kommentarer: